• STREFA KLIENTAI IBOK
  • WODA
  • ŚCIEKI
  • SKŁADOWISKOODPADÓW
  • PRZETARGI

Pomiar zadowolenia klienta

14 Luty 2013    

Badanie satysfakcji Klientów jest dokonywane 2 razy w roku i stanowi podstawę do doskonalenia naszej działalności.
W badaniu zadowolenia Klientów biorą udział zarówno osoby fizyczne jak i podmioty gospodarcze - wybierani losowo.
Każdorazowo inna grupa Klientów bierze udział w badaniu ankietowym. Analiza dokonywana jest na postawie ankiet, które po wypełnieniu przez Klientów wróciły do Spółki.

 

Poniżej zamieszczamy szczegółową ankietę do pomiaru zadowolenia Klienta, zgodną z funkcjonującym w Spółce Systemem Zarządzania Jakością. Po wypełnieniu ankiety prosimy kliknąć prześlij. Ankieta zostanie automatycznie przesłana na nasze konto. Dziękujemy.

 

ANKIETA POMIARU ZADOWOLENIA KLIENTA


Biuletyn Infromacji Publicznej (BIP)
Facebook
NEWSLETTER
zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.