• STREFA KLIENTAI IBOK
  • WODA
  • ŚCIEKI
  • SKŁADOWISKOODPADÓW
  • PRZETARGI

Stosowana Polityka Jakości

14 Październik 2014    

POLITYKA JAKOŚCI

Politykę Jakości Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. wyznacza klient i jako jedyny arbiter weryfikuje, potwierdza i określa nowe kierunki rozwoju.

Nasza misja:

Zdobyć status skutecznego, profesjonalnego i niezawodnego operatora usług branży wodno-kanalizacyjnej.

Nasza wizja:

Zaspokajanie potrzeb naszych klientów poprzez ścisłą integrację działań gospodarczych, ekonomicznych i społecznych.

Pełne zadowolenie klienta z jakości świadczonych usług jest naszym nadrzędnym celem. Osiągnięcie tego celu jest możliwe dzięki przestrzeganiu następujących zasad:

  1. Nieustanne doskonalenie naszych usług.
  2. Zawieranie umów jedynie z najlepszymi dostawcami.
  3. Świadczenie usług wymagającym, wiarygodnym klientom.
  4. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji personelu.
  5. Zapewnienie warunków, w których wszyscy pracownicy aktywnie włączają się w działania na rzecz doskonalenia jakości oraz urzeczywistniania przemian zachodzących w Miejskim Zakładzie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

 

Nowa Sól 11.04.2006                                                                                       Zatwierdził

                                                                                                       Prezes Zarządu - Waldemar Wrześniak

Biuletyn Infromacji Publicznej (BIP)
Facebook
NEWSLETTER
zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.